Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2007 12:01 - Представяне :)
Автор: soulseeker Категория: Тя и той   
Прочетен: 2240 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 12:12


Ще подходя иронично към "ситуацията" :-D
Не съм нито красив, нито умен, нито имам добра работа, нито образование..... по-скоро нямам нищо.
От един период насам нямам и приятелка,... една друга тема. Но причината за това е, че в един момент разбрах (както и тя), че нямам необходимост от проточване на една "агонизираща връзка". Пък и един от моите добри приятели (който напълно и наистина нямаше нищо - в сравнение с мен :-D) изведнъж и се стори, че е човекът на животът и :). Както и да е.... случват се такива работи. По-важното е всеки да е щастлив и сам да избира пътя към своето щастие. Е не е много готино когато други са леко засегнати от постигане на това щастие, но пък както се казва "it"s part of the game". И ако някой приема живота като игра, то значи всеки играе своя собствена игра, в която от време на време се присъединяват и други участници. Някой се задържат повече, други по малко.......
Но тъй като моята "игра" продължава, а и аз се качих на следващото ниво, защото оставих един латентен едногодишен период, в който направих значително количество размишления и равносметки. Прецених направените грешки и неправилните стъпки.... Всъщност направих едно оптимизиране и преструктуриране на менталното си състояние (б.а. процес, в който научих много за себе си и станах по-мъдър)....

А защо съм в блога?!
Защото търся някой красив човек когото да поканя в своята игра (моля гейовете - при цялото ми уважение към тях - да не ме разбират погрешно ;) ). Но защо в блога? Защото работата ми така или иначе изисква да съм по цял ден пред монитора и защото сайтове за запознанства не са алтернатива ;). Защото блогът е нещо ново за мен ;) Защото започването на нова връзка не е фикс идея. Защото смятам, че в една форма на общуване, така открита и непринудена, леко тайнствена и малко анонимна като един блог, ще ми даде шанса да се запозная с нея, която също търси любовта. Защото за мен е важно да мога да говоря с нея с такова желание, с каквото я целувам.

Накратко това беше мен и моята причина да съм тук. И за да добиете представа какво съм аз :-D ще се наложи да прочетете вероятно и други мои постинги, които скоро ще се появят.
(Иначе чисто визуално мнооого, ама много приличам на графиката, която се вижда в дясно ;). Един ден, ровейки се за нещо в google случайно я мернах и останах изумен как някой е нарисувал нещо, което толкова много да прилича на мен! [начинът по, който изглежда един човек и личният му стил и излъчване говоря много за него, на онези, които обичат да вникават и под черупката])
~END~



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. zayo - ха! :)
20.06.2007 14:04
харесвам иронията :)
добро интро :) thumbs up!
и....абе това май е първото welcome, което казвам :)))
цитирай
2. soulseeker - тогава!
20.06.2007 15:04
ти ще си първата, на която ще благодаря! ;)
цитирай
3. trevistozelena - едно честно начало
20.06.2007 19:52
и на мен ми хареса, добре дошъл.
само....ако приемаш нещо като съвет - не се увличай специално в търсенето като такова. ти не си се и увлякъл всъщност (поне така звучиш) :) забавлявай се - по-добрите блогъри тук правят точно това. другото е следствие. напълно възможно:)
цитирай
4. soulseeker - може би....
20.06.2007 22:55
точно това е, което искам - "едно честно начало" ;) (добра интуиция, trevistozelena!).
дали го търся - може би, а може би не.... не знам.
Знам какво искам и обикновенно постигам своите цели и/или желания. Определено искам да усетя онази романтична разсеяност и появата на специфичната глуповата усмивка на един влюбен човек.... или поне силно заинтригуван ;)
Но това не може да бъде цел, защото за изпълнението и трябват двама души, които да отдадът по нещо от себе си напълно доброволно.
А ако направя така, че някой да ми "даде" това, от което имам нужда, то няма да е доброволно, нали?! .... няма да е честно..... и няма да е истинско ...... няма вечни неща, но по-добре другите да са истински..... или поне така мисля аз....
;)
цитирай
5. soulseeker - допълнение ;)
20.06.2007 23:08
и като допълнение, в реплика към trevistozelena ;)
не знам как ще прозвучи, но аз съм един човек, който наистина се забавлява, даже много.
но не съм сигурен дали точно блогът е моята форма на забавление ;). тук съм по-скоро за други неща. Едно от тях е точно възможността, която този сайт ми предоставя - да се запозная с някое интересно и вълнуващо момиче.
И както казах това не е фикс идея или задължително условие, защото може да ми се случи утре пред ндк или в бара или в неделя на витоша или......... блогът е една врата, в която аз влизам, защото за мен зад всяка врата се крие потенциална възможност. а не е хубаво в един живот да остават неизползвани възможности :))))
Така че не знам дали конкретно търся любовта или по-скоро се надявам тя да потърси мен..... пък и човек никога не знае какво ще му се случи утре :))
цитирай
6. moony - :)
21.06.2007 00:24
добре дошъл.. :)
забавлявай се... :))
дано да ти хареса тук..
поздрави
цитирай
7. bella - Колеги по орис значи :)
21.06.2007 01:16
И аз правя първите си стъпки тук и плахо-плахо се оглеждам. Дано ни хареса и на двамата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soulseeker
Категория: Тя и той
Прочетен: 22346
Постинги: 3
Коментари: 10
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930